Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Konsument w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, tj. zwrotu towaru.
  2. W celu odstąpienia od umowy prosimy wysłać na adres sklep@pistacje.pl wiadomość o tytule „Odstąpienie od umowy”, a w jej treści podać numer przesyłki oraz dane niezbędne do wykonania zwrotu pieniędzy (imię, nazwisko, adres i nr konta bankowego).
  3. Konsument ma obowiązek zwrócić towar (wraz z paragonem) niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.
  4. Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócimy dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru (w obydwie strony).
  5. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez niego dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia od umowy wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy, zwykły, oferowany przez nas sposób dostawy, nie jesteśmy zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje, jeżeli opakowanie towaru zostało otwarte po jego dostarczeniu do Konsumenta.

 

Reklamacje

Jeżeli otrzymane zamówienie jest niekompletne lub otrzymany produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, prosimy o przesłanie numeru zamówienia wraz z uwagami o produktach na adres sklep@pistacje.pl.

Dział reklamacji zweryfikuje zgłoszenie w ciągu 48 godzin i skontaktuje się z Państwem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl